loading...
سیمرغ .آخرین اخبار فرهنگی و هنری ایران.

سیمرغ بازدید : 8 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

شرح مهران مدیری از دیدار ظریف از سر صحنه شوخی کردم: «خواستم به نمایندگی از مردم ایران، سپاسگزار ایشان باشم»

 

...ظریف در این دیدار ابتدا به دلیل شلوغ شدن لوکیشن به طبقه بالا رفت و از مدیری جویای جریان تولید «شوخی کردم» شد و مدیری هم به توضیحاتی درباره آن پرداخت. به گفته یکی از عوامل حاضر در صحنه...

به گزارش شبکه ایران نوشت: وزیر امور خارجه کشورمان با دعوت مهران مدیری در لوکیشن مجموعه در حال تولید «شوخی کردم» حاضر شد و از مراحل ساخت آن دیدار کرد.

alt

محمد جواد ظریف سه شنبه شب گذشته در محل لوکیشن مجموعه طنز «شوخی کردم» به کارگردانی و تهیه کنندگی مهران مدیری واقع در بلوار ارتش حاضر شد و از مراحل تولید دیدن کرد. مدیری به دلیل علاقه شخصی خود، از حدود دو هفته پیش از ظریف برای انجام این کار دعوت کرده بود که فشردگی برنامه کاری ظریف مانع از انجام این دیدار می شد، اما در نهایت او سر صحنه «شوخی کردم» آمد.

ظریف که به همراه پسرش و محافظان خود در این لوکیشن حاضر شده بود، ابتدا مورد استقبال مدیری و تعدادی از بازیگران از جمله سیامک انصاری، نادر سلیمانی فر، نصر ا... رادش، محمدرضا هدایتی، علی لک پوریان، ماندانا سوری، فاطمه هاشمی، سوزان عزیزی و.... قرار گرفت.

از نکات جالب درباره این دیدار زنگ خوردن های مداوم تلفن همراه ظریف بود که با هربار تماس، گروه و حاضران در صحنه سکوت می کردند و وزیر امور خارجه کشورمان به زبان انگلیسی لحظاتی مشغول مکالمه می شد. این قضیه چند بار تکرار شد که درنهایت مدیری به شوخی از ظریف خواست تا تلفن خود را به او بدهد تا دقایقی پاسخگوی تماسهایش باشد که ظریف هم با لبخند پاسخ داد: «پس جواب دبیر کل سازمان ملل را هم خودت بده...!»

ظریف در این دیدار ابتدا به دلیل شلوغ شدن لوکیشن به طبقه بالا رفت و از مدیری جویای جریان تولید «شوخی کردم» شد و مدیری هم به توضیحاتی درباره آن پرداخت. به گفته یکی از عوامل حاضر در صحنه ظریف ضمن آنکه با صبر و حوصله عجیبی به تماسهای خود پاسخ می داد، برای شنیدن توضیحات مدیری نیز با علاقه وقت گذاشت. او سپس به طبقه پایین رفت و از لوکیشن ها دیدن و با گروه نویسندگان گفت و گو کرد. حضور وی با چهره ای بشاش و خنده رو سر صحنه، به گروه انرژی خاصی بخشیده بود.

البته چون ظریف پس از این دیدار باید در یکی از برنامه های زنده تلویزیون حضور پیدا می کرد، فرصتی برای تماشای بخش های ضبط شده پیدا نکرد.

این ملاقات صمیمانه با عکس یادگاری ظریف با بازیگران و عوامل این مجموعه به پایان رسید.

مدیری درباره این دعوت گفت: انگیزه من برای دعوت از آقای ظریف، فعالیت های مثبت و سازنده ایشان در طول چند ماه اخیر در عرصه سیاسی و فضای رسانه ای کشور بود.

وی افزود: ضمن اینکه ایشان به خاطر همین فعالیت ها تبدیل به یک چهره سیاسی محبوب شده اند. من قصد داشتم با این دعوت به نوعی به وی ادای دین کنم و به نمایندگی از همه مردم ایران، سپاسگزار عملکرد ایشان و دولت یازدهم باشم.

«شوخی کردم» با موضوعات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی با حضور 67 بازیگر طنز ایران، از اواسط دی ماه در شبکه خانگی توزیع خواهد شد به گزارش «بانی فیلم»، مجموعه طنز آیتمی «شوخی کردم»، جدیدترین پروژه ویدئویی مهران مدیری از نیمه شهریور امسال در لوکیشن دکورهایی در یک سوله حوالی بلوار ارتش جلوی دوربین رفته است و گروه تولید این روزها مشغول ضبط آیتم های مربوط به فصل پنجم هستند. هر فصل از این مجموعه شامل 20 تا 25 آیتم است.

هر پکیج از این مجموعه با محوریت یکی از موضوعات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و... تولید می شود. مجموعه اول با موضوع دروغ تهیه شده که البته با ظرافت به نام «خلاقیت» عرضه می شود. عنوان سایر پکیجهایی که تاکنون جلوی دوربین رفته اند نیز عبارت است از: خشونت، ازدواج، اعتیاد و سلامت. قرار است پکیج اول با موضوع خلاقیت از اوایل زمستان توسط شرکت گلرنگ پخش توزیع شود و انتخاب ترتیب توزیع سایر پکیج ها هنوز صورت نگرفته است.

مهران غفوریان، رضا شفیعی جم، برزو ارجمند، جواد رضویان، سیامک انصاری، بهنوش بختیاری، کمند امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، یوسف صیادی، بیژن بنفشه خواه، رامین ناصرنصیر، لاله صبوری، سحر زکریا، محمدرضا هدایتی، فلامک جنیدی، عارف لرستانی، الیکا عبدالرزاقی، سحر ولدبیگی، نیما فلاح، رضا فیض نوروزی، نادر سلیمانی فر، رضا نیکخواه، ساعد هدایتی، الهه حصاری، آرش نوذری، علی لک پوریان، نادر سلیمانی فر، رضا نیکخواه، امیر کاوه آهنین جان، مهدی فقیه، فاطمه هاشمی، رابعه اسکویی، ستاره پسیانی، ماندانا سوری و... در این آیتم ها بازی دارند.

 

 

شرح سانحه تصادف بنیامین / طرف مقابل گریخته است + واکنش معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی

 

...این‌طور که بنیامین تعریف کرده است، یک خودروی 206 نوک مدادی در ابتدا با عقب خودروی ماتیز برخورد کرده اما چون سرعت بالایی داشت مجددا از پهلو با ماتیز برخورد کرده و ماتیز به بیرون اتوبان پرتاب شده است.» به گفته او «بعد از رسیدن آمبولانس اورژانس، همسر بنیامین را به بیمارستان رساندند. حتی او را به اتاق عمل هم بردند اما...

به گزارش کافه سینما به نقل از اعتماد، بازهم یک تصادف دیگر در اتوبان‌های تهران، شهروند دیگری را به کام مرگ فرستاد. «نسیم حشمتی» همسر «بنیامین بهادری» موزیسین و خواننده ایرانی، در یک سانحه رانندگی کشته شد اما راننده‌یی که از عقب با خودروی ماتیز آنها تصادف کرده بود به جای آنکه توقف کند پایش را بر پدال گاز فشرد و از محل حادثه دور شد. حادثه ساعت چهار بعدازظهر روز جمعه اتفاق افتاد.

وقتی بنیامین به همراه همسر و دختر دوساله‌اش سوار بر خودروی ماتیز از خروجی بزرگراه شهید باکری وارد بزرگراه شهید همت می‌شد. نسیم حشمتی بر صندلی راننده نشسته بود و بنیامین در کنارش و هر دوی آنها نیز کمربندهایشان را بسته بودند. اما تکان‌های سخت خودرو، راننده را به‌شدت مجروح کرده و او را دچار خونریزی داخلی کرد.

محسن رجب پور تهیه‌کننده آلبوم‌های بنیامین و از نزدیکان او گفت: «این‌طور که بنیامین تعریف کرده است، یک خودروی 206 نوک مدادی در ابتدا با عقب خودروی ماتیز برخورد کرده اما چون سرعت بالایی داشت مجددا از پهلو با ماتیز برخورد کرده و ماتیز به بیرون اتوبان پرتاب شده است.» به گفته او «بعد از رسیدن آمبولانس اورژانس، همسر بنیامین را به بیمارستان رساندند. حتی او را به اتاق عمل هم بردند اما به گواه گواهی فوت، او بر اثر خونریزی داخلی فوت کرد.» این در حالی است که دختر دوساله بنیامین که بر صندلی عقب نشسته بود با وجود نبستن کمربند ایمنی حتی یک خراش هم برنداشته است.

 

از عهده پلیس راهور خارج است

 

سرهنگ عین‌الله جهانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به پرسش اعتماد پاسخ داد. او گفت: «در چنین حادثه‌یی دیگر پیگیری حادثه از دست پلیس راهنمایی و رانندگی خارج است.» به گفته او «در چنین مواردی نزدیکان متوفی باید به کلانتری مراجعه کنند و پس از طرح شکایت، پرونده به دادسرا فرستاده می‌شود.

روال به این صورت است که با دستور از دادسرا، اگر در آن منطقه دوربینی وجود داشته باشد و اگر جهت دوربین در آن لحظه به سمت محل حادثه باشد و اگر تصاویر را ضبط کرده باشد، مسوولان این امر در شهرداری، تصاویر ضبط شده در روز و ساعت مورد نظر را بررسی کرده و آن را بر روی سی‌دی کپی کرده و به دادسرا می‌فرستند تا خودروی مورد نظر شناسایی و توقیف شود.»

اما این همه ماجرا نیست. به گفته سرهنگ جهانی اگر هر یک از این «اگرها» محقق نشود، باید به دنبال سرنخ بود: «سرنخ‌هایی مانند اینکه شاید فردی خودرو ی مورد نظر را دیده باشد مثلا خودروی مورد نظر پس از آنکه به سرعت از محل حادثه دور شده است در محلی توقف کرده و سایر رانندگان هم مسیر با او توانسته باشند پلاک او را یادداشت کنند یا شاید سرانجام یکی از سرنشینان خودروی 206 عذاب وجدان بگیرد و به پلیس مراجعه کند.» او تاکید کرد: «اگرچه شرایط روحی خانواده داغدیده اکنون مساعد نیست اما توصیه می‌کنم سریعا به پلیس مراجعه کنند. در چنین مواردی حتی اگر نتوانند ضارب را پیدا کنند بر اساس قانون، دیه متوفی از صندوق دولت پرداخت می‌شود.»

ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 60
  • بازدید کلی : 418